GOPOS licencja BASIC
- Nielimitowana ilość drukarek
- Sprzedaż Windows lub Android
- Sprzedaż mobilna
- Dostęp do bazy w chmurze (przez WWW)
- Bezpłatne aktualizacje
- Raporty online
- Sprzedaż offline
- Wsparcie drukarek fiskalnych online
- Obsługa stolików
- Zniżki i napiwki
- Faktury do paragonu
- Integracja z terminalami eService
- Rejestracja czasu pracy
- Dodatkowe stanowisko sprzedaży +29.00 PLN
82,80 zł
82,80 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
69,00 zł
Promocja trwa do %s
101,85 zł
101,85 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
84,87 zł
Promocja trwa do %s
Wybierz wariant produktu:
Poszczególne warianty mogą różnić się ceną
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
na wyczerpaniu
Zarządzanie online | Basic | Pro |
---|---|---|
Dostęp do bazy danych w chmurze (przez stronę WWW) Kontrola i konfiguracja dowolnych działań zdalnie poprzez dostęp do bazy danych w chmurze, w każdym miejscu i czasie, z każdego urządzenia z dostępem do Internetu |
✅ | ✅ |
Bezpłatne aktualizacje oprogramowania Możliwość aktualizacji systemu na bieżąco bez żadnych dodatkowych opłat |
✅ | ✅ |
Obsługa sieci lokali Możliwość stworzenia jednej konfiguracji, która zostanie użyta w kilku lokalizacjach, by usprawnić zarządzanie siecią lokali |
✅ | ✅ |
Równoczesny dostęp do panelu administratora Wygodne zarządzanie, wielu użytkowników w jednym czasie może mieć dostęp do panelu administracyjnego |
✅ | ✅ |
Limity | Basic | Pro |
---|---|---|
Limit produktów Ilość produktów i wariantów dostępnych do sprzedaży w Twoim systemie na ekranie tabletu lub komputera. |
500 | ♾️ |
Limit dostępności Dostępność lub blokowanie wybranych produktów z możliwością rozplanowania na cały tydzień, np. w formie Happy Hour |
1 | ♾️ |
Limit pracowników Ilość pracowników mogących obsługiwać system POS na jednym stanowisku sprzedaży w lokalu |
3 | ♾️ |
Limit stolików Ilość stolików w graficznym widoku na ekranie tabletu lub komputera zapewni szybszą obsługę gości w lokalu |
20 | ♾️ |
Limit sal Ilość sal w graficznym widoku na ekranie tabletu lub komputera usprawni pracę pracowników lokalu |
1 | ♾️ |
Limit punktów sprzedaży Ilość możliwych punktów sprzedaży, które możesz dostosować do swoich własnych potrzeb |
1 | ♾️ |
Limit kierunków rozchodów Umożliwia wysłanie produktu na odpowiednią drukarkę zamówień oraz pobranie produktu z przypisanego magazynu |
1 | ♾️ |
Limit metod płatności Możliwość obsługi różnych metod płatności, np. płatność online, pyszne.pl/uber eats, karta rabatowa, voucher itp. |
5 | ♾️ |
Limit menu Ilość zdefiniowanych menu dostępnych do konfiguracji i prowadzenia sprzedaży w systemie |
1 | ♾️ |
Limit użytkowników Ilość osób mająca dostęp do zarządzania aplikacją w chmurze w jednym miejscu i czasie |
1 | 25 |
Produkty | Basic | Pro |
---|---|---|
Cenniki promocyjne według dat / dni tygodnia Lepsze zarządzanie promocjami poprzez możliwość stworzenia cennika w zależności od dnia tygodnia lub według zakresu dat |
❌ | ✅ |
Produkt pizza Możliwość dowolnej konfiguracji pizzy, np. dzielenie na części, ilość dodatków oraz edycja dodatków |
❌ | ✅ |
Modyfikatory oraz dodatki Możliwość konfiguracji modyfikatorów oraz dodatków według własnych kompozycji |
✅ | ✅ |
Produkt prosty z wariantami Możliwość przypisania do kategorii produktów różnych wariantów, np. napoje – coca cola, desery – sernik itd. |
✅ | ✅ |
Zestawy Możliwość kombinacji produktów w gotowe zestawy do sprzedaży, np. kawa z ciastem lub zestaw obiadowy, np. zupa, drugie danie i deser |
✅ | ✅ |
Stany magazynowe i blokowanie ilości Podgląd stanów magazynowych w czasie rzeczywistym z możliwością ustawienia ilości dostępnego produktu |
❌ | ✅ |
Raporty, Rejestracja czasu pracy | Basic | Pro |
---|---|---|
Generowanie raportów sprzedaży Możliwość wyeksportowania pogrupowanych raportów sprzedaży do PDF ułatwi pracę i zarządzanie biznesem |
✅ | ✅ |
Obsługa wspólnych raportów dla kilku lokali Łatwe i szybkie porównanie raportów z kilku lokali z poziomu przeglądarki w dowolnym miejscu z dostępem do Internetu |
✅ | ✅ |
Zaawansowane raporty sprzedaży Zaawansowane grupowanie raportów, porównywanie dwóch okresów, udział procentowy, eksport danych do CSV, generowanie linku do raportu |
❌ | ✅ |
Definiowanie własnych raportów sprzedaży Dostęp do raportów w dowolnym momencie, które zostały wcześniej zapisane, skonfigurowane i spersonalizowane |
❌ | ✅ |
Rozliczenie według kasy Możliwość rozliczania pracy lokalu poprzez oddzielne rozliczanie stanowisk według kasy |
✅ | ✅ |
Rozliczenie według zmiany lub pracowników Możliwość rozliczania pracy lokalu poprzez wszystkie stanowiska i pracowników oraz opcja rozliczenia każdego pracownika osobno |
✅ | ✅ |
Podgląd raportów kasowych / zmianowych Możliwość podglądu raportów POS na bieżąco przez aplikację sprzedażową lub panel na stronie www |
✅ | ✅ |
Zaawansowane rozliczenie raportu kasowego Możliwość wpisania kwoty na zakończenie raportu/dnia z podziałem na metody płatności oraz analiza raportu POS przez panel na stronie www |
❌ | ✅ |
Zaawansowane porównanie raportów kasowych / zmianowych Zaawansowany widok raportu POS przez panel na stronie www ze szczegółowymi informacjami na temat rabatów, wydruków z terminali płatniczych czy podgląd raportu dobowego |
❌ | ✅ |
Meldowanie i rozliczanie pracowników Możliwość rejestracji czasu pracy na stanowisku sprzedaży, także przez pracowników nieobsługujących POS oraz generowanie raportu z ilości przepracowanych godzin |
✅ | ✅ |
Ustawienie stawki godzinowej dla pracownika Możliwość ustawienia stawki godzinowej dla każdego pracownika oraz generowanie całościowego raportu do wypłat |
❌ | ✅ |
Meldowanie z wyborem stanowiska sprzedaży / stawki godzinowej Konfiguracja stawek godzinowych w zależności od stanowiska sprzedaży, np. jedna osoba może pracować na dwóch różnych stanowiskach i różnych stawkach godzinowych |
❌ | ✅ |
Sprzedaż, Obsługa, Faktury | Basic | Pro |
---|---|---|
Sprzedaż mobilna Aplikacja na tablet lub telefon zapewnia mobilność i szybkość obsługi gości przez kelnerów |
✅ | ✅ |
Sprzedaż offline Możliwość prowadzenia sprzedaży bez dostępu do Internetu, połączenie online jest wymagane głównie do otwarcia i zamknięcia zmiany |
✅ | ✅ |
Otwarte rachunki Funkcja jest przydatna przy prowadzeniu sprzedaży np. na stolik. Pracownik może zapisać rachunek bez konieczności jego zamknięcia przy składaniu zamówienia |
✅ | ✅ |
Szybka sprzedaż Aplikacja autonomicznie otwiera okno z nową sprzedażą po zamknięciu ostatniego rachunku |
✅ | ✅ |
Rachunek grupowy Każdy pracownik może dobić dowolną ilość pozycji do utworzonego wcześniej rachunku grupowego |
❌ | ✅ |
Dzielenie lub łączenie rachunków Pracownicy mogą dowolnie dzielić, łączyć lub edytować rachunki zgodnie z prośbą obsługiwanych gości |
✅ | ✅ |
Kolejność serwowania Możliwość przypisania kolejności do posiłków, w jakiej mają zostać wydawane zniweluje pomyłki na kuchni oraz w serwowaniu przez kelnerów |
✅ | ✅ |
Nabijanie na gościa Nabicie wybranej pozycji przez pracownika bezpośrednio na rachunek konkretnego gościa |
✅ | ✅ |
Sprzedaż w wielu walutach System sprzedaży automatycznie przelicza kwoty według aktualnego kursu waluty klienta |
❌ | ✅ |
Sprzedaż produktów na wagę Poprzez automatyczne pobieranie wag produktów do systemu istnieje możliwość zapisania np. wagi pustego talerza, a system samodzielnie odejmie go od wagi |
✅ | ✅ |
Sprzedaż za pomocą kodów kreskowych System jest przystosowany do szybkiej sprzedaży poprzez skanowanie kodów kreskowych czytnikiem |
✅ | ✅ |
Możliwość wyszukiwania klienta w GUS Możliwość pobierania danych firmy z GUS po podaniu numeru NIP przez klienta, co przyspiesza wystawienie faktury VAT |
✅ | ✅ |
Faktura bez rachunku Możliwość wystawienia dowolnej faktury ‘od ręki’, w tym faktury pro-forma lub faktury zaliczkowej |
❌ | ✅ |
Faktura do rachunku Faktura wystawiana na podstawie numeru rachunku wydrukowanego na paragonie fiskalnym; fakturę można wystawić i wydrukować bezpośrednio z systemu POS |
✅ | ✅ |
Obsługa zniżek i napiwków, Rezerwacje, Płatności | Basic | Pro |
---|---|---|
Obsługa zniżek Możliwość przypisania prostych zniżek do rachunków typu 10% / 20% |
✅ | ✅ |
Napiwki narastające % Możliwość ustawienia napiwków do rachunku, które zmieniają się wraz z dodaniem nowych pozycji, np. 10% |
❌ | ✅ |
Zaawansowana obsługa zniżek Możliwość naliczenia zniżki kwotowej, procentowej lub napiwku procentowego oraz przypisywania zniżek do wybranych kategorii lub produktów |
❌ | ✅ |
Obsługa stolików Graficzny widok stolików na ekranie tabletu lub komputera ułatwia przyjmowanie zamówień bezpośrednio na dany stolik |
✅ | ✅ |
Obsługa rezerwacji na stolikach Możliwość rezerwacji klienta na konkretną godzinę i stolik bezpośrednio z systemu POS lub strony www |
❌ | ✅ |
Integracja z terminalami płatniczymi Automatyczne wyświetlanie kwoty na terminalu płatniczym oraz szybka realizacja transakcji po wybraniu metody ‘płatność kartą’ z urządzenia mobilnego lub stacjonarnego |
Uprawnienia, Wdrożenie, Wsparcie | Basic | Pro |
---|---|---|
Definiowanie podstawowych uprawnień Dostęp do trzech wcześniej zdefiniowanych ról z podziałem na uprawnienia: pracownik, manager, właściciel |
✅ | ✅ |
Definiowanie zaawansowanych uprawnień Zaawansowane administrowanie poprzez dodawanie ról użytkowników oraz przypisywanie im odpowiednich uprawnień |
❌ | ✅ |
Historia logów i aktywności Ilość dni, która uprawnia do podglądu aktywności użytkowników i pracowników w systemie POS oraz przez panel na stronie www |
14 | 90 |
Chat (bezpłatne) Wsparcie techniczne poprzez czat dostępny na stronie www od 9.00 – 17.00 w dni robocze |
✅ | ✅ |
Chat, telefon (płatne) Wsparcie techniczne płatne, dostępne 24/h 7 dni w tygodniu oraz dodatkowe pakiety wsparcia |
✅ | ✅ |
Opinie
Opinie
0.00
Liczba ocen: 0
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.