42 641 85 98  sklep@urbitex.pl   Łódź, ul. Kilińskiego 300, Gdańsk, al. Grunwaldzka 250
GOPOS

GOPOS licencja BASIC

0.00 (Oceny: 0 Recenzje: 0) Przejdź do sekcji Opinie

  • Nielimitowana ilość drukarek
  • Sprzedaż Windows lub Android
  • Sprzedaż mobilna
  • Dostęp do bazy w chmurze (przez WWW)
  • Bezpłatne aktualizacje
  • Raporty online
  • Sprzedaż offline
  • Wsparcie drukarek fiskalnych online
  • Obsługa stolików
  • Zniżki i napiwki
  • Faktury do paragonu
  • Integracja z terminalami eService
  • Rejestracja czasu pracy
  • Dodatkowe stanowisko sprzedaży +29.00 PLN

Przejdź do pełnego opisu
z VAT bez VAT
101,85 zł

Wybierz wariant produktu:

Poszczególne warianty mogą różnić się ceną

Wybierz Gopos Za darmo na 14 dni (-100%) Gopos cena miesięczna Gopos cena miesięczna (zakup roczny) (-12,30 zł)
Wybierz Dziękuje Licencja miesięczna (+43,05 zł) Licencja roczna (+35,67 zł)
Wybierz Dziękuje Licencja miesięczna (+43,05 zł) Licencja roczna (+35,67 zł)
szt.
Dostępność:
na wyczerpaniu
Czas wysyłki: 4 dni
Zarządzanie online Basic Pro
Dostęp do bazy danych w chmurze (przez stronę WWW)
Kontrola i konfiguracja dowolnych działań zdalnie poprzez dostęp do bazy danych w chmurze, w każdym miejscu i czasie, z każdego urządzenia z dostępem do Internetu
Bezpłatne aktualizacje oprogramowania
Możliwość aktualizacji systemu na bieżąco bez żadnych dodatkowych opłat
Obsługa sieci lokali
Możliwość stworzenia jednej konfiguracji, która zostanie użyta w kilku lokalizacjach, by usprawnić zarządzanie siecią lokali
Równoczesny dostęp do panelu administratora
Wygodne zarządzanie, wielu użytkowników w jednym czasie może mieć dostęp do panelu administracyjnego
Limity Basic Pro
Limit produktów
Ilość produktów i wariantów dostępnych do sprzedaży w Twoim systemie na ekranie tabletu lub komputera.
500 ♾️
Limit dostępności
Dostępność lub blokowanie wybranych produktów z możliwością rozplanowania na cały tydzień, np. w formie Happy Hour
1 ♾️
Limit pracowników
Ilość pracowników mogących obsługiwać system POS na jednym stanowisku sprzedaży w lokalu
3 ♾️
Limit stolików
Ilość stolików w graficznym widoku na ekranie tabletu lub komputera zapewni szybszą obsługę gości w lokalu
20 ♾️
Limit sal
Ilość sal w graficznym widoku na ekranie tabletu lub komputera usprawni pracę pracowników lokalu
1 ♾️
Limit punktów sprzedaży
Ilość możliwych punktów sprzedaży, które możesz dostosować do swoich własnych potrzeb
1 ♾️
Limit kierunków rozchodów
Umożliwia wysłanie produktu na odpowiednią drukarkę zamówień oraz pobranie produktu z przypisanego magazynu
1 ♾️
Limit metod płatności
Możliwość obsługi różnych metod płatności, np. płatność online, pyszne.pl/uber eats, karta rabatowa, voucher itp.
5 ♾️
Limit menu
Ilość zdefiniowanych menu dostępnych do konfiguracji i prowadzenia sprzedaży w systemie
1 ♾️
Limit użytkowników
Ilość osób mająca dostęp do zarządzania aplikacją w chmurze w jednym miejscu i czasie
1 25
Produkty Basic Pro
Cenniki promocyjne według dat / dni tygodnia
Lepsze zarządzanie promocjami poprzez możliwość stworzenia cennika w zależności od dnia tygodnia lub według zakresu dat
Produkt pizza
Możliwość dowolnej konfiguracji pizzy, np. dzielenie na części, ilość dodatków oraz edycja dodatków
Modyfikatory oraz dodatki
Możliwość konfiguracji modyfikatorów oraz dodatków według własnych kompozycji
Produkt prosty z wariantami
Możliwość przypisania do kategorii produktów różnych wariantów, np. napoje – coca cola, desery – sernik itd.
Zestawy
Możliwość kombinacji produktów w gotowe zestawy do sprzedaży, np. kawa z ciastem lub zestaw obiadowy, np. zupa, drugie danie i deser
Stany magazynowe i blokowanie ilości
Podgląd stanów magazynowych w czasie rzeczywistym z możliwością ustawienia ilości dostępnego produktu
Raporty, Rejestracja czasu pracy Basic Pro
Generowanie raportów sprzedaży
Możliwość wyeksportowania pogrupowanych raportów sprzedaży do PDF ułatwi pracę i zarządzanie biznesem
Obsługa wspólnych raportów dla kilku lokali
Łatwe i szybkie porównanie raportów z kilku lokali z poziomu przeglądarki w dowolnym miejscu z dostępem do Internetu
Zaawansowane raporty sprzedaży
Zaawansowane grupowanie raportów, porównywanie dwóch okresów, udział procentowy, eksport danych do CSV, generowanie linku do raportu
Definiowanie własnych raportów sprzedaży
Dostęp do raportów w dowolnym momencie, które zostały wcześniej zapisane, skonfigurowane i spersonalizowane
Rozliczenie według kasy
Możliwość rozliczania pracy lokalu poprzez oddzielne rozliczanie stanowisk według kasy
Rozliczenie według zmiany lub pracowników
Możliwość rozliczania pracy lokalu poprzez wszystkie stanowiska i pracowników oraz opcja rozliczenia każdego pracownika osobno
Podgląd raportów kasowych / zmianowych
Możliwość podglądu raportów POS na bieżąco przez aplikację sprzedażową lub panel na stronie www
Zaawansowane rozliczenie raportu kasowego
Możliwość wpisania kwoty na zakończenie raportu/dnia z podziałem na metody płatności oraz analiza raportu POS przez panel na stronie www
Zaawansowane porównanie raportów kasowych / zmianowych
Zaawansowany widok raportu POS przez panel na stronie www ze szczegółowymi informacjami na temat rabatów, wydruków z terminali płatniczych czy podgląd raportu dobowego
Meldowanie i rozliczanie pracowników
Możliwość rejestracji czasu pracy na stanowisku sprzedaży, także przez pracowników nieobsługujących POS oraz generowanie raportu z ilości przepracowanych godzin
Ustawienie stawki godzinowej dla pracownika
Możliwość ustawienia stawki godzinowej dla każdego pracownika oraz generowanie całościowego raportu do wypłat
Meldowanie z wyborem stanowiska sprzedaży / stawki godzinowej
Konfiguracja stawek godzinowych w zależności od stanowiska sprzedaży, np. jedna osoba może pracować na dwóch różnych stanowiskach i różnych stawkach godzinowych
Sprzedaż, Obsługa, Faktury Basic Pro
Sprzedaż mobilna
Aplikacja na tablet lub telefon zapewnia mobilność i szybkość obsługi gości przez kelnerów
Sprzedaż offline
Możliwość prowadzenia sprzedaży bez dostępu do Internetu, połączenie online jest wymagane głównie do otwarcia i zamknięcia zmiany
Otwarte rachunki
Funkcja jest przydatna przy prowadzeniu sprzedaży np. na stolik. Pracownik może zapisać rachunek bez konieczności jego zamknięcia przy składaniu zamówienia
Szybka sprzedaż
Aplikacja autonomicznie otwiera okno z nową sprzedażą po zamknięciu ostatniego rachunku
Rachunek grupowy
Każdy pracownik może dobić dowolną ilość pozycji do utworzonego wcześniej rachunku grupowego
Dzielenie lub łączenie rachunków
Pracownicy mogą dowolnie dzielić, łączyć lub edytować rachunki zgodnie z prośbą obsługiwanych gości
Kolejność serwowania
Możliwość przypisania kolejności do posiłków, w jakiej mają zostać wydawane zniweluje pomyłki na kuchni oraz w serwowaniu przez kelnerów
Nabijanie na gościa
Nabicie wybranej pozycji przez pracownika bezpośrednio na rachunek konkretnego gościa
Sprzedaż w wielu walutach
System sprzedaży automatycznie przelicza kwoty według aktualnego kursu waluty klienta
Sprzedaż produktów na wagę
Poprzez automatyczne pobieranie wag produktów do systemu istnieje możliwość zapisania np. wagi pustego talerza, a system samodzielnie odejmie go od wagi
Sprzedaż za pomocą kodów kreskowych
System jest przystosowany do szybkiej sprzedaży poprzez skanowanie kodów kreskowych czytnikiem
Możliwość wyszukiwania klienta w GUS
Możliwość pobierania danych firmy z GUS po podaniu numeru NIP przez klienta, co przyspiesza wystawienie faktury VAT
Faktura bez rachunku
Możliwość wystawienia dowolnej faktury ‘od ręki’, w tym faktury pro-forma lub faktury zaliczkowej
Faktura do rachunku
Faktura wystawiana na podstawie numeru rachunku wydrukowanego na paragonie fiskalnym; fakturę można wystawić i wydrukować bezpośrednio z systemu POS
Obsługa zniżek i napiwków, Rezerwacje, Płatności Basic Pro
Obsługa zniżek
Możliwość przypisania prostych zniżek do rachunków typu 10% / 20%
Napiwki narastające %
Możliwość ustawienia napiwków do rachunku, które zmieniają się wraz z dodaniem nowych pozycji, np. 10%
Zaawansowana obsługa zniżek
Możliwość naliczenia zniżki kwotowej, procentowej lub napiwku procentowego oraz przypisywania zniżek do wybranych kategorii lub produktów
Obsługa stolików
Graficzny widok stolików na ekranie tabletu lub komputera ułatwia przyjmowanie zamówień bezpośrednio na dany stolik
Obsługa rezerwacji na stolikach
Możliwość rezerwacji klienta na konkretną godzinę i stolik bezpośrednio z systemu POS lub strony www
Integracja z terminalami płatniczymi
Automatyczne wyświetlanie kwoty na terminalu płatniczym oraz szybka realizacja transakcji po wybraniu metody ‘płatność kartą’ z urządzenia mobilnego lub stacjonarnego
   
Uprawnienia, Wdrożenie, Wsparcie Basic Pro
Definiowanie podstawowych uprawnień
Dostęp do trzech wcześniej zdefiniowanych ról z podziałem na uprawnienia: pracownik, manager, właściciel
Definiowanie zaawansowanych uprawnień
Zaawansowane administrowanie poprzez dodawanie ról użytkowników oraz przypisywanie im odpowiednich uprawnień
Historia logów i aktywności
Ilość dni, która uprawnia do podglądu aktywności użytkowników i pracowników w systemie POS oraz przez panel na stronie www
14 90
Chat (bezpłatne)
Wsparcie techniczne poprzez czat dostępny na stronie www od 9.00 – 17.00 w dni robocze
Chat, telefon (płatne)
Wsparcie techniczne płatne, dostępne 24/h 7 dni w tygodniu oraz dodatkowe pakiety wsparcia

Opinie

0.00
Liczba ocen: 0
Oceń i opisz

Polecane produkty